Museum

18 oktober 2018 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Vanmorgen zijn we naar het Dubai museum geweest. Helaas viel het museum ons wat tegen, en waren we er snel door heen. Maar niet getreurd, dan maar richting het authentieke Dubai. Dit bleek een wijk te zijn waar vooral Indiers wonen. Hele smalle straatjes met kraampjes. Overal werden we aangeklampt om iets te kopen. Mario en Bjarn werden er kriegel van, Maar Melvin was in zijn element. Na enig afdingen heeft hij een "gewaad" gekocht waar de plaatselijke bevolking in loopt!

3d136af5-8a48-47ab-91b8-8040926473a9

De route terug was nog een beetje een uitdaging. We hadden op de heenweg een taxi besteld via Uber, dit omdat je daarin met 5 personen tegelijk kan. Maar de taxi's die beschikbaar waren bij het museum waren allemaal te klein. Dus maar met de metro. dit was geen pretje met allemaal Indiërs die niet zo heel fris ruiken. De dames hadden het beter getroffen. Er is voor vrouwen een aparte cabine in de metro waar mannen niet mogen zitten of staan, dat maakt de reis een stuk prettiger! Maud was er wel moe van geworden en is op de bank in slaap gevallen.

5b661a28-bab1-4660-b3c1-12569954600d

1. W. v.gemert-Ariëns (pap en mam):
    18 oktober 2018
    Wat geweldig weer.Geniet elke keer weer van de foto!s
    Dat gewaad is het einde. Staat hem goed ooops
    Is het uit te houden met die warmte??
    Ja ze staan er om bekend. Erg opdringerig.
    De ruimte is erg royaal om te zien.
    Gr. Tot een volgende keer blijf genieten. pap en mam.