Relaxen

16 oktober 2018 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Vandaag een een dagje heel weinig gedaan. We hebben heerlijk bij het zwembad van het appartement gelegen. Dit zwembad ligt op de derde verdieping. Maud presteerde het om de bal drie verdiepingen naar beneden te gooien, zodat ze via de parkeergarage deze weer moest ophalen, maar Mario vond dat hij dat ook eens kon proberen, en ja hoor, dat lukte.

Vanavond hebben we heerlijk gegeten, alleen lukte het Maud niet om haar Cheese cake op te eten, dus een doggy bag mee.

e4e7fb51-7046-46f4-b328-ac1f79c3a0d3

In Dubai mag eigenlijk geen alcohol geschonken worden, maar iedere hotelbar heeft dit wel. Vanavond dus maar eens op zoek naar wat versnaperingen. We kwamen terecht in het Hilton hotel, waar een dj muziek draaide in de Skybar. Deze bar lag op de 35e verdieping, dus een mooi uitzicht gegarandeerd.

IMG_4097

Niet zo bijzonder als de Burj Khalifa, want daar kan je tot de 148e verdieping. Deze toren is in totaal 828 m. Er zijn 160 verdiepingen, maar verdieping 148 tot 160 zijn van Gorgio Armani.

d55eab64-c29d-4bb3-acc4-0dc407a02f19

1. Algreth Hendriks:
    16 oktober 2018
    Wat een leuke en bijzondere reis!!
    Geniet ervan want de tijd gaat snel...
    Veel plezier nog allemaal!
  2. W. v.gemert-Ariëns (pap en mam):
    16 oktober 2018
    Weer genoten van je verhaal. Je kijkt je ogen uit.
    Elke dag wat anders. Heerlijk.
    Goed dat er liften zijn .
    Kan me er niks bij voorstellen. Dit moet je gezien hebben.
    Zeker allemaal flink bruin geworden??
    Hebben jullie ook nog kunnen golven??
    Verheug me elke dag op jullie bericht. Dat jullie genieten is wel duidelijk.
    Voor straks slaap wel.
    Tot het volgende bericht.
  3. Mario van Gemert:
    17 oktober 2018
    We worden al aardig bruin ja. Behalve Bjarn, die blijft wit.
    Voor golfen is het hier te warm en er zit ook geen golfbaan in de buurt.
    Heb hier nog steeds het gevoel dat we in een film zitten, zo imposant alles.